SMS АЛЕ, АЖДАЈЕ и ЗМАЈЕВИ
ВЕЛИКИ НАГРАДНИ КОНКУРС ЗА
- МАЛЕ ЗМАЈЕВЕ, АЛИЦЕ И АЖДАЈИЦЕ „Аждаје мог детињства“
и
- ВЕЛИКЕ SMS АЛЕ, АЖДАЈЕ И ЗМАЈЕВЕ
ЗБОГ ВЕЛИКОГ ИНТЕРЕСОВАЊА РОК ЗА ПРИЈЕМ РАДОВА И СМС ПОРУКА
П Р О Д У Ж Е Н Д О 15. М А Ј А 2017.
Опширније: SMS АЛЕ, АЖДАЈЕ и ЗМАЈЕВИ
ИГРАЈМО СЕ РАДЕЋИ - РАДИМО ИГРАЈУЋИ СЕ
Интернет клуб (научни и БАМ сектор) организује у 6, 7, 8. јуна 2017. 21. СЕМИНАР ВИРТУЕЛНЕ БИБЛИОТЕЧКЕ МРЕЖЕ (у Бањи Врујци , код Љига) о ИФЛА и АЛА актуелним трендовима у библиотекама који на интерактиван начин пружа упознавање са основним принципима коришћења игара и гејмификације за унапређење пословања у библиотекама. Предавачи су сертификовани код THE WARTON SCHOOL UNIVERSITY OF PENNSYLVANIA.
Овом приликом биће демонстриран system Mary Broussard, предавача на LYCOMING COLLEGE (since 1812) of Central Pennsylvania.
Библио извештавање у реалном времену
ИНтернет клуб је реализовао прво библиотечко извештавање у реалном времену са Двадесетих Сусрета библиографа у спомен на др Георгија Михаиловића 18. новембра 2016. године. Извештавање је трајало од 9.35 сати до 16.55 и током трајања је праћено од 2479 корисника у реалном времену, односно са укупним досегом од 3.455 посета у оквиру 24 сата. Остварена је комуникација са 112 интеракција у реалном времену, односно 131 у оквиру 24 сата.
Почетак - 9.45 После регистрације учесника и коктела добродошлице отворени су 20. Сусрети.
Присутне је поздравила Бранислава Танасић, директор Народне библиотеке „Др Ђорђе Натошевић” у Инђији, почитано је поздравно писмо Марије и Лазе Чурћича, а затим се приступило додели Награде „Душан Панковић”. Образложење и слику рада добитнице дала је предлагач Гордана Ђилас. По уручењу Награде пригодном беседом се захвалила Марија Јованцаи.
Гејмификација - коришћење игара у БАМ
Сектор Интернет клуба за науку и образовање приредио је нови образони програм-пројекат ГЕЈМИФИКАЦИЈА, за унапређење пословања у библиотекама, архивима и музејима.
Гејмификација је пракса увођења елемената игара у пословно окружење. Велики број организација у многим профитним делатностима већ дуже време користи ову технику како би унапредио своје пословање. Установе културе, а пре свега библиотеке широм света тек почињу да користе предности које гејмификација пружа и за непрофитни сектор.
Тема програма - пројекта је упознавање са основним принципима коришћења игара и гејмификације за унапређење пословања. Саджај нуди објашњење основних појмова гејмификације и принципа примене елемената игара и дизајна игара у окружењу установа културе. програмом-пројектом обихваћен је приказ примера најбоље праксе светских институција културе. Посеба сегмент чини разматрање могућности примене гејмификације у Србији.
Програм се састоји од интерактивних предавања у оквиру којих се обрађују бројне интересантне теме.
Pokemon Go - СРБ
"Pokemon Go" је игрица због које људи морају да изађу из својих домова и упуте се у потрагу Покемона, чије су локације обележене на мапи. Кад "скинете" игру са Интернета, прилично једноставно ће те покупити све цаке. Битно је да ловите Покемоне, посећујете "pokestops", који откривају њихове локације, као и да се упуштате у борбе да бисте повећали ниво свог почетног Покемона.
Стигли су и код нас од 10. 07. 2016. Прво у Београд. За само две недеље је код нас окупила верне играче, који су се подсетили детињства и омиљеног цртаћа. Ипак, сервер у Сртбији није још стабилан, па за радознале препоручујемо да се ова игра може "скинути" са сајта APK Mirror где се налази APK инсталациони фајл. Најпре омогућите инсталирање апликација са извора који нису Play Store. У подешавањима (settings) телефона нађите ставку Security, а у оквиру ње "Unknown sources" и штиклирајте опцију. Добићете обавештење да је игра преузета, па преко ње потврдите инсталацију и можете да кренете у лов! Највише је младих али и родитеља који су у потрагу кренули са децом.машти на вољу.
Метеорски успех ове нове "е-занимације" лежи у томе што је нешто, напокон, натерало људе да изађу ис својих кућа и да почну да лутају и задовољавају своју радозналост..